Thursday, March 3, 2011

catatan ari khamis!!!

as salam......
adoh..penat nyer arie nie!!....penat sgt!! gler2 penat....korg nk tau x?? ptg td...aku jog kat track!! dengan u wen..ai tee...gler r dowg!! aku dpt pusing 3 round j..punnye la penat. pancit habis la. 1st ruond k lg...masuk 2nd, start d semput nye....3rd round..jln kaki sudah!! giler letih la.....

mood today~~~pennnattt.....
korg nk tau x?? arie nie jodoh aku ngan dye lg...huhu...best!! dye pakai bju hijau formal...the first shirt yg aku penah tgk dye dulu!!! hehe...gatal...peduli citue!!!

satu lg aku geram ngan mat....dye ley chat ngan BPC dye...GERAM NYE AKU!!!!! tp nk wat cm ne...tue d jodoh dowg an?? rezki dye....to mat~~ hepy life for u!! u deserve beb!!!

aku nk balik kg....sebab rindu cgt kat mak ngan papa!! parents tunggu kepulangan aku...haha....tito lu!! nyte2....

No comments:

Post a Comment